Що таке SEO?

SEO є абревіатурою від Search Engine Optimization, що в перекладі означає оптимізація під пошукові системи або просто пошукова оптимізація. Подивимося, як розглядають SEO в мережі Інтернет.

SEO - це форма онлайн маркетингу, пошукова оптимізація або пошуковий маркетинг. Це процес створення сайту та його максимальну релевантнтність контенту як для пошукових систем, так і для користувачів. Успішний пошуковий маркетинг (SEO, SEM) допомагає сайту займати високі позиції за релевантними ключовими словами і фразами в результатах пошуку.

Наші переваги

Вартість послуг

Ефективність

Звітність

Результат

Вартість SEO оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація

  • Внутрішній SEO аналіз
  • Формування семантичного ядра
  • Прописання мета-тегів
  • Оптимізація зображень
  • Налаштування карти сайту та cтворення правил сканування для пошукових роботів
  • Налаштування SEO-friendly URLs
  • Внутрішня перелінковка
  • Оптимізація швидкості завантаження сторінки
від 2000 (одноразово) Замовити

Зовнішня оптимізація

  • SEO аудит
  • Формування бюджету рекламної кампанії
  • Купівля зовнішніх посилань
  • Реєстрація в каталогах
  • Створення та заповнення акаунтів в соціальних мережах
  • Підключення Google Analytics та Яндекс.Метрики
  • Підключення Google WebMaster та Яндекс.Вебмайстер
  • Щоквартальні звіти
від 2000 (одноразово) Замовити

* - термін кампанії зовнішньої оптимізації 6-24 місяців

SEO оптимізація основні складові

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація сайту – це цілий ряд дій, пов’язаних з роботою над сайтом: від технічних характеристик до перелінкування контенту. Важливо зрозуміти, що мета внутрішньої оптимізації – зробити сторінки сайту максимально привабливими саме для пошукових роботів. А пошуковикам, насамперед, цікаві ваші тексти і їх «корисність», а також теги. Про деякі з них – нижче.

Title – опис сторінки. Пошуковики приділяють цьому тегу особливу увагу. В цей тег необхідно вписати ваше ключове слово, тоді пошуковику буде зрозуміло, що ваш сайт просувається за ключовим словом, що стоїть в цьому тегу. А ще Title – це назва вашого сайту, яке буде показуватися в пошуковій видачі. І звичайно, назва сайту має бути читабельною і привабливою. Тоді у користувача буде менше спокус обійти ваш сайт стороною і піти до конкурентів.

Meta Keywords. У цей мета-тег вписуються ваші ключові слова, причому ці слова повинні зустрічатися в тексті сторінки.

Meta Description. У цей мета-тег вписується опис вашого сайту. Деякі пошукові системи (Google) показують вміст цього тексту у видачі у вигляді сніппета – текстової інформації під назвою вашого сайту. А значить, і тут має сенс попрацювати над привабливістю.

Ключові слова. Кожна сторінка сайту повинна містити максимум 2 запити на сторінку. У кращому випадку одному запиту повинна відповідати одна сторінка сайту.

Внутрішня перелінковка

Також на сприйняття вашого сайту пошуковими машинами впливає таке поняття, як юзабіліті. Юзабіліті (Usability) – це властивість продукту бути придатним до використання. Наскільки сайт може бути корисним для користувача? Ця характеристика звернена, насамперед, до живих відвідувачів сайту. Як таку, пошукові машини її не оцінюють, але вона впливає на ранжирування. Чим вище юзабіліті, тим успішніший ваш сайт, тим краще продається продукт, тим вище трафік, як наслідок, вище видача в пошукових системах. Усе взаємопов’язано.

Внутрішня перелінковка – це зв’язування сторінок посиланнями таким чином, щоб вся статична вага розподілялася між потрібними і пріоритетними сторінками і не йшла на неважливі.

Приклад: в одній з статей сайту ви згадуєте велосипед. Ви можете зробити слово «велосипед» анкором (текстом посилання) і послатися на інший розділ вашого сайту, який присвячений тільки велосипедам.

Результати зовнішньої оптимізації

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація полягає у формуванні посилальної маси з оптимізованим текстом в тілі посилань, яке відповідає запитам, під які оптимізована сторінка, на яку вони ведуть.

Посилальна маса може збільшуватися за рахунок покупки посилань, розміщення статей з “прошитими” у тексті посиланнями, проводити обмін посиланнями та банерами. Всі ці роботи вимагають наявність бюджету на підтримку, а також фахівця, який займається написанням статей і обміном посиланнями. Збільшення кількості зовнішніх посилань можна стимулювати, тобто змусити користувачів самостійно встановлювати посилання на Ваш сайт.

При досягненні великої маси зовнішніх посилань можна просунути навіть не оптимізовані сторінки, але для низькобюджетного просування потрібно скоротити кількість зовнішніх посилань і збільшити їх ефективність. Максимальна ефективність зовнішніх посилань досягається при чіткій відповідності тексту посилань тим запитам, під які оптимізована сторінка.

Додаткові послуги

Реєстрація в каталогах

  • Більше 2000 білих каталогів
  • Високі значення PR та ТІЦ
  • Каталоги з жорсткою модерацією
  • Обробка листів від каталогів
  • Підбір ключових фраз
  • Детальний звіт
Замовити

Налаштування контекстної реклами

  • Визначення рекламного бюджету
  • Визначення цільової аудиторії
  • Налаштування тематичної кампанії
  • Надання доступу до керування витратами
  • Підключення аналітики
  • Чіткий і передбачуваний результат
Замовити

Етапи успішної SEO-оптимизації Вашого сайту

1
Визначення цілей і підбір ключових запитів для просування
2
Аудит сайту, внутрішня оптимізація і робота над юзабіліті
3
Зовнішня оптимізація, отримання зворотніх посилань, вихід на цільові позиції
4
Закріплення результатів і підтримка позицій

X
X
X
X
X
X